Kuvia vuosien varrelta matkoilta ja tapahtumista.

Töölön edustajat piirikokouksessa 12-4-2024 Kulosaaren seurakuntasalilla. Kuvassa vasemmalta: matkavastaava Pirkko Sirola, puheenjohtaja Harriet Kervinen, sihteeri-tiedottaja Kaarina Pehkonen ja koordinaattori Erja Pajari. Kuva: Ritva Hiironen
12.4.2024 Tupavuorella Kulosaaressa. Kuva Erja Pajari

30.5.2023 Lounasklubi kokoontui Ravintola Mamma Roosassa,  Töölön senioreitten puheenjohtaja Harriet Kervinen, toinen vasemmalta, lounasti pienemmässä pöydässä./Kuva: Ritva Hiironen.

Lounasklubi kokoontui Kevätkauden päättäjäislounalle Ravintola Mamma Roosaan 30.5.2023. Kuvassa vain osa osallistujista pitkän pöydän molemmin puolin. Hilpeä tunnelma kruunasi erinomaisen ruoan ja joustavan tarjoilun.

"Lounasklubi pitää kesätauon jatkuen syyskuussa" Lounasklubin emäntä Pirkko Sirola tiedotti tilaisuudessa kiittäessään ja toivottaen hyvää kesää, "klubi jatkuu syyskuussa". /Kuva Ritva Hiironen

Huhtikuussa 2023 uudet jäsenet kokoontuivat yhteiselle lounaalle tunnelmalliseen Töölön ravintolaan. Mukana oli runsaasti osallistujia mutta kuvaan pääsi tällä kertaa vain yksi pöytäseurue. Kaikilla oli iloista, rentouttavaa jutustelua. Näin tullaan tutuiksi, samoin yhdistystoiminta./Kuva Erja Pajari
Italiassa syksyllä 2022

hyvää ruokaa,  upeita saaria, että myös loppukesän lämmön.
laaksojen ja jokien pilkottaessa suoraan alapuolella.

Stresa, Isola Bella, Isola dei Pescatori, Como, Locarno, Lugano….

Laiva, bussi, juna, huikeat maisemat ja pikkukaupungit, kävely, hyvä ruoka,
leppoisa nautiskelu – niistä oli tämä matka tehty.
Italiassa syksyllä 2022 Pohjois-Italian kaunis järvialue ja etelä-Sveitsi tarjosivat sekä kauniita maisemia, hyvää ruokaa, upeita saaria, että myös loppukesän lämmön. Vatsanpohjasta vihlaisi ns. Sadan laakson reitillä, jossa juna kiipeili vuorten rinteitä laaksojen ja jokien pilkottaessa suoraan alapuolella. Stresa, Isola Bella, Isola dei Pescatori, Como, Locarno, Lugano…. Laiva, bussi, juna, huikeat maisemat ja pikkukaupungit, kävely, hyvä ruoka, leppoisa nautiskelu – niistä oli tämä matka tehty.
Pirkon matkassa

Alla kuvia Kävelypäivästä 6.5.2022. Matkalla ihailimme kauniita julkisivuja ja istutuksia. Kahvitaukoa pidettiin merenrannalla Recatassa./KUVAT Erja Pajari.

TUTUSTUMISTA PUOLIN JA TOISIN – 3.5.2022 UUSIEN JÄSENTEN KANSSA LOUNAALLA. Teksti: Kaarina Pehkonen Kuva: Erja Pajari Miten uusi jäsen pääsee parhaiten sisään yhdistykseen ja sen toimintaan? Töölön senioreilla on tapana kutsua vuoden aikana yhdistykseen liittyneet uudet jäsenet tutustumistilaisuuteen, kahvi- tai lounastilaisuuteen. Korona piti pari vuotta ihmiset tiukasti kotonaan, mutta vihdoin kokoontumis- ja maskirajotteista vapautuneina yhdistyksen hallituksen lounaskutsuun vastasi 24 uutta yhdistyksen jäsentä. Lounaspaikkana oli ravintola ”10. Kerros”, Vaakunan kymppikerroksessa. Lounasta syödessä ja rupattelun lomassa saattoi ihailla upeaa panoraamanäkymää Helsingin kattojen yli ja tutustua uusiin ihmisiin puolin ja toisin. Kaiken kaikkiaan mukava tilaisuus. Tavataan taas uusissa merkeissä!

HAM 10.3.2022 osallistuimme Greta Hällström-Sipilä ja Sulho Sipilän opastettuun taidenäyttelyyn.

Räppileidit 12.12.2019 Joulujuhlassamme Ravintola Lasipalatsissa.
                           Kuva Pirkko Sirola