Omat tilaisuudet

SYKSYN 2019 JÄSENTILAISUUKSIEN OHJELMA JUHLASALISSA

Syyskuu ke 11.09. klo 15.30 aloitamme kahvitarjoilulla.
Klo 16.00 FT, kirjailija Lasse Lehtinen kertoo ns. ”suomettumisen ajasta”. Lehtinen suosittelee etukäteislukemiseksi kirjoittamaansa kirjaa Minä ja Kekkonen.

Lokakuu ke 09.10. klo 16.00 Konsertti ”Muistoja ja unelmia”
Konsertissa kuullaan musiikkia kahden sisarusparin esittämänä. Sellosisarukset Ammi & Iida ja pianosisarukset Tiina & Salla tarjoilevat vaihtelevan ja monipuolisen kattauksen kauniita säveliä kahdella sellolla, nelikätisesti pianolla sekä sellojen ja pianon yhdistelmillä.

Klassiset teokset, tutut kansanlaulusävelmät ja rakastetut ikivihreät avaavat polkuja muistoihin ja ovia unelmiin. Musiikin lomassa kuullaan sisarusten mietteitä musiikista ja elämästä sekä ripaus runoutta.

Esiintyjät:

Tiina Karakorpi, piano

Salla Karakorpi, piano

Anna-Maaria Varonen, sello

Iida Sinivalo, sello

Marraskuu ke 13.11. 15.30  Sääntömääräinen syyskokous. Yhdistyksen sääntöjen kohta 10 mukaisesti, jossa käsitellään ja vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020, sekä jäsenmaksut ja palkkiot. Valitaan puheenjohtaja ja hallitus seuraavaksi kaudeksi sekä toiminnantarkastajat ja yhdistyksen edustajat piirihallitukseen.
Klo 16.30 Vieraanamme on arkkitehti SAFA taiteilijaprofessori Juha Ilonen, Arkkitehtitoimisto Juha Ilonen. Hän luennoi aiheesta ”Helsinki edestä ja takaa – kerroksia keskustan kortteleista.”