Syksy 2021 JÄSENTILAISUUDET PIDETÄÄN  Töölön palvelukeskus, Töölönkatu 33, Helsinki, klo 15:30-17:30.

Kaipaatko kaveria teatteriin, lounaalle, kirjapiiriin, taidemuseoon, tai vaikka ulkomaanmatkalle…?

Tai vaikka juttukaveriksi lenkille. Tule viihtymään ja osallistumaan aktiiviseen senioriryhmään.

Tehdään mukavia asioita yhdessä.

Olet lämpimästi tervetullut ja tuo ystäväsi mukana.

Töölön kansalliset seniorit ry kutsuu. www.toolo.senioriyhdistys.fi

S Y K S Y N JÄSENTILAISUUKSIEN OHJELMA

Syyskuu       ke 8.9 klo 15.30 Töölön kirjasto, Mika Waltari-sali, 4. krs. Aloitamme kahvitarjoilulla. Ohjelmassa vuoden 2020 toimintaa koskeva sääntömääräinen kevätkokous, joka jouduttiin koronan vuoksi perumaan keväällä ja siirtämään syksyn ohjelmaan.

Lokakuu       ke 13.10 klo 15.30 Ravintola Töölö 49, Töölönkatu 49. Aloitamme kahvitarjoilulla. Turvallisesti kotona ja turvallisesti liikkeellä- luento. Asiantuntijoina ovat palvelupäällikkö Sanna Kemell ja asiakaspäällikkö Santtu Ahonen.

Marraskuu   ke 10.11 klo 15.30 Töölön palvelukeskus, palvelutalo.                            Aloitamme kahvitarjoilulla Sääntömääräinen                                              syyskokous.

Joulukuu     ke 8.12 klo 15.30 Töölön palvelukeskus, palvelutalo.
                     Joulun odotusta.

A i e m m i n   t a p a h t u n u t

Omat tilaisuudet v. 2020

Kuvassa ansiomerkin saaneista Kirsti Bruun, Pirkko Sirola ja Irma Virtanen. Marja-Leena Sirkka ja Mailis Virolainen olivat estyneet saapumasta paikalle.

40-VUOTISJUHLA JA VUOSIKOKOUS YHDISTETTYNÄ                                                                                                Teksti: Kaarina Pehkonen. Kuva: Erja Pajari

Koronakaan ei pelottanut, kun töölöläiset seniorit kokoontuivat 11.11.20 ja nostivat lasillisen kuohuvaa aktiiviselle yhdistykselleen, joka täytti 40 v. Onnittelumaljan ansaitsivat myös kaksi entistä ja kolme nykyistä aktiivista hallituksen jäsentä ja toimihenkilöä, joita muistettiin Kansallinen Senioriliitto ry:n ansiomerkeillä. Pronssisen ansiomerkin saivat Mailis Virolainen ja Irma Virtanen. Hopeisen ansiomerkin saivat Pirkko Sirola, Kirsti Bruun ja Marja-Leena Sirkka. Onnittelut!

Juhlan ohessa pidettiin myös sääntömääräinen vuosikokous, syyskokous, jonka puheenjohtajana toimi Heikki Sajo.
Toimintasuunnitelma ja budjetti vuodelle 2021 hyväksyttiin. Yhdistyksen toiminta on jäsenlähtöistä ja se jatkaa entiseen tapaan järjestämällä jäsenilleen matkoja, konsertti-, ooppera-, teatteri-, näyttely-, museokäynti- ymv. yhteistä toimintaa. Kuukausitapaamisiin pyritään hankkimaan luennoitsijoita elämän eri aloilta puhumaan ja keskustelemaan kiinnostavista aiheista. Kirjapiiri toimii entiseen tapaan ja laulukerhon toiminta käynnistetään mahdollisuuksien mukaan. V. 2021 matkoja ja tapahtumia järjestetään vain kotimaassa, valtiovallan ohjeita noudattaen.
Yhdistys ottaa ilolla vastaan myös jäsenistöltä tulevia toimintaideoita ja toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi.

Vuosikokous valitsi Töölön kansalliset seniorit ry:n viime vuonna toimineen hallituksen jatkamaan samassa kokoonpanossa myös v. 2021. Puheenjohtajana toimii Ritva Hiironen, varapuheenjohtajana Harriet Kervinen. Taloudenhoitaja on Kirsti Bruun, sihteeri-tiedottaja Kaarina Pehkonen, matkavastaava Pirkko Sirola ja jäsenrekisterivastaava Helena Nuutinen.

SYYSKUU, KESKIVIIKKO 9.9.2020

Aloitamme kahvitarjoilulla klo 15:30, jonka jälkeen esitelmä Stadin Slangi ry.

MAALISKUU, KESKIVIIKKO 11.03.2020

Aloitamme kahvitarjoilulla klo 15:30.
Klo 16:00 Pianomies Hillel Tokazier konsertoi ja kertoo omasta tuotannostaan.

Matkanjärjestäjä Pirkko Sirola kertoo ajankohtaista tietoa matkoista sekä Irma Virtanen lukupiirin toiminnasta.

KEVÄÄN 2020 JÄSENTILAISUUDET TÖÖLÖN PALVELUKESKUKSESSA

Tammikuu,  Keskiviikko 08.01.2020

Aloitamme kahvitarjoilulla klo 15:30. Arpajaiset.
Klo 16:00 Pörssisäätiön toimitusjohtaja Sari Lounasmeri luennoi voimaan tulleesta osakesäästötilistä ja säästämisen edistämisestä.

Matkajärjestäjä Pirkko Sirola kertoo ajankohtaista tietoa matkoista sekä Irma Virtanen lukupiirin toiminnasta.

Helmikuu, keskiviikko 12.02.2020

Aloitamme kahvitarjoilulla klo 15:30. Pika-arpajaiset.
Klo 16:00 Emeritus suurlähettiläs ja tietokirjailija Rene Nyberg kertoo mielenkiintoisesti diplomaatin toiminnastaan ja kirjallisuudesta.

Maaliskuu, keskiviikko 11.03.2020

Aloitamme kahvitarjoilulla klo 15:30. Arpajaiset.
Klo 16:00 Pianomies Hillel Tokazier konsertoi ja kertoo omasta tuotannostaan.