Matkat ja Retket

Pirkon matkassa

MATKAT, MUSEOT, NÄYTTELYT JA TEATTERIT SEKÄ TUTUSTUMISKÄYNNIT Ilmoittautumiset matkavastaava Pirkko Sirolalle puhelimitse 050 546 8170 tai

sähköpostilla: toolonseniorit.matka@gmail.com.

Osallistumismaksut ja liput maksetaan tilille
TKS ry/Matkatili FI75 1347 3000 4067 89 ohjelmassa mainittuun eräpäivään mennessä käyttäen tapahtuman omaa viitenumeroa. Kaikkiin maksullisiin tilaisuuksiin on aina sitova ilmoittautuminen.

Ilmoitusajan jälkeen emme voi enää ottaa peruutuksia vastaan, koska varatut liput on jo lunastettu. Jos olet varannut ja maksanut lipun, yhdistys ei voi korvata maksettuja lippuja. Voit itse myydä varaamasi lipun muualle. Tieto tilalle tulevasta henkilöstä on ilmoitettava matkavastaavalle silloin, kun tapahtumaan mennään yhteiskuljetuksella. Jos et pääse mukaan, vaikka olet ilmoittautunut, ilmoita heti poisjäämisestäsi. Voimme silloin osoittaa jo varatun paikan toiselle henkilölle.

Varatut liput jaetaan ensisijaisesti jäsentilaisuuksissa. Muista pyytää ostamasi liput. Loput liput jaetaan ½ tuntia ennen kyseisen esityksen alkua.

Jokaisella tulee olla oma voimassa oleva matkavakuutus. Yhdistyksellämme ei ole ryhmävakuutusta. Yhdistys ei voi korvata sairastumisesta tai muusta syystä peruttua matkaa.

Elokuu

26.08.21 klo 13.15-13.45 Ateneum, Repinin näyttelyyn liittyvä intro, jonka jälkeen näyttely. Kokoonnutaan museokaupan edessä klo 13.00. Museokortti tai pääsylippu. Täynnä.

Syyskuu

15.09.21 klo 19.00 West Side Store Savoy-teatterissa.  Loppuunmyyty. Liput hankittu keväällä. Viite 8345.

17.09.21 Retki Turkuun Anu Pentikin näyttelyyn

Lähtö Kisahallilta klo 9.00, kahvilla käydään puolimatkassa klo12.00. Opastettu kierros Anu Pentikin Alussa oli siemen -näyttelyyn. Klo 13.30 saaristolaislounas Ravintola Göranissa ja klo 15.00 opastettu kierros Turun linnassa. Takaisin Helsingissä ollaan n. klo 19:00. Ilmoittautuminen 8.9. mennessä. Hinta 75 €. Viite 8293.

23.09.21 Klo 15.00 Helsinki Biennale Vallisaaressa, opastettu kierros 45 min. Lauttaliikenne  Biennale-paviljongilta Vanhan kauppahallin vieressä. Lippuja voi ostaa paviljongin lippupisteestä, edestakainen lippu 4,25 €, ostettava itse. Retken hinta 15 € maksetaan matkatilille.  Maasto saaressa voi olla hieman haasteellista, eli maastoon soveltuvat kengät jalkaan. Ilmoittautuminen 15.9. mennessä. Viite 8332.

28.09.21 klo 12.00-12.45 opastettu kierros Heurekaan: Suoliston salaisuus (siirtynyt keväältä) Taidepuisto 1, 01300 Vantaa. Museokortti tai maksu paikanpäällä.  Ilmoittautuminen viim. 22.9. mennessä.

Lokakuu

2.10.2021 klo 19.00 Kansallisteatteri: Encore, encore Brel, Timo Tuomisen konsertti.  Lippuja 25 kpl á 40,00 €. Ilmoittautuminen ja maksu 6.9. mennessä. Viite 8264.

31.10.2021 klo 19.00 Kansallisteatteri: Eskon runot ja pari matkakumppania, Esko Salmisen runoilta
Lippuja on 25 kpl, hinta á 40 €. Ilmoittautuminen ja maksu 28.9. mennessä. Viite 8400.

07.10.21 klo 13.00 Tennispalatsi, HAM: opastettu kierros Lallukka, elämää taiteilijakodissa- näyttelyyn. Museokortti tai maksu paikan päällä. Siirtyy keväältä. Ilmoittautuminen 20.9. mennessä. (Viite 8316.)

19.10.21 Klo 11.30 Opastettu kierros Olympiastadionilla, Urheilumuseo ja Stadionin torni. Mukaan mahtuu 19 henkeä, maksu 19,50 €. Ilmoittautuminen viim. 11.9. Viite 8329.

21.10.21 klo 19.00 Savoy-teatteri Tulen Tango, Angelica Klas. Lipun hinta 25 €. Ilmoittautuminen ja maksu 20.9. mennessä. Viite 8251

Marraskuu

13.11.21 klo 14.00 Ooppera, Oopperan kummitus, Andrew Lloyd Webberin musikaali.
Lippuja 20 kpl á 101 €. Ilmoittautuminen ja maksu 25.9 mennessä. Viite 8413.

20.11. 21 klo 13.00 Kansallisteatterin Suuri näyttämö: näytelmä Dosentit. Lippu 49 €. Ilmoittautuminen ja maksu 21.10 mennessä. Viite 8390.

Joulukuu   Ohjelmamme päivittyy seuraten koronatilanteen edistymistä.

09.12.21 klo 19.00 Teatteri Avoimet ovet: Zarah L. yhden naisen musikaali. Tiina Weckströmin 40-vuotisjuhlaesitys. 30 lippua, hinta 28 €, ilmoittautuminen ja maksu 26.10 mennessä. Viite 8277.

A i e m m i n   t a p a h t u n u t

SYKSYN 2020 MATKAT, MUSEOT, NÄYTTELYT JA TEATTERIT SEKÄ TUTUSTUMISKÄYNNIT

Valehteleva peruukki 17.9.2020 Aleksanterin teatteri, maksu 33 euroa.

Ilmoittautumiset matkavastaava Pirkko Sirolalle puhelimitse 050 546 8170, sähköpostilla: toolonseniorit.matka@gmail.com,
tai Facebookissa.

Kaikki osallistumismaksut ja liput maksetaan tilille TKS ry/Matkatili FI75 1347 3000 4067 89 ohjelmassa mainittuun eräpäivään mennessä. Maksujen yhteydessä on käytettävä jokaiselle tapahtumalle annettua omaa viitenumeroa. Viitenumerot löytyvät kunkin tapahtumaselostuksen lopusta. Kaikkiin maksullisiin tilaisuuksiin on aina sitova ilmoittautuminen.

Ilmoitusajan jälkeen me emme voi enää ottaa peruutuksia vastaan, koska varatut liput on jo lunastettu. Jos olet varannut ja maksanut lipun, yhdistys ei voi korvata maksettuja lippuja.

Voit itse myydä varaamasi lipun toiselle henkilölle.. Tieto tilalle tulevasta henkilöstä on ilmoitettava matkavastaavalle silloin, kun tapahtumaan mennään yhteiskuljetuksella. Mikäli tiedät ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ettet pääse mukaan tilaisuuteen, johon olet ilmoittautunut, niin kerro heti poisjäämisestäsi. Voimme silloin osoittaa jo varatun paikan toiselle henkilölle. Konsertteihin ja teattereihin liput jaetaan ensisijaisesti jäsentilaisuuksien yhteydessä. Muistakaa pyytää ostamanne liput. Loput liput jaetaan ½ tuntia ennen kyseisen esityksen alkua.

Jokaisella tulee olla oma voimassa oleva matkavakuutus, koska yhdistyksellämme ei ole ryhmävakuutusta. Yhdistys ei voi korvata sairastumisesta tai muusta syystä peruttua matkaa.

SYYSKUU

LA 05.09 klo 17.00 Tamminiemi: Kekkonen goes Uotinen (esitys siirtynyt keväältä) Lippunsa keväällä maksaneet saavat lippunsa ennen esitystä paikan päällä.

TO 17.09 klo 19.00 Aleksanterin teatteri: Valehtelijan peruukki. Lippu 33 € matkatilille 3.9. mennessä.  Viite 8222.

LOKAKUU
TI 13.10. klo 14.00 Kansallisteatteri: Musta laatikko. Keväältä siirretty esitys. Lippuja on myynnissä vielä 3 kpl, á 34 €.  Viite 8154.
LA 17.10 klo 19.00 Svenska Teatern: Georg Malmstén & HumppAvanti! Kaikki järjestyy. HumppAvanti! solistit, tunnetut laulajat ja näyttelijät piirtävät muotokuvan musiikkimme suurmiehestä Georg Malmsténista. Käsikirjoittaja ja ohjaaja Juha Siltanen ja musiikillinen johtaja Timo Hietala.  Ilmoittautumiset ja maksu 43 € (23 kpl) tai 48 € (7 kpl) 16.9. mennessä. Viite 8280.
LA 24.10. klo 19.00 Kansallisteatterin suuri näyttämö: Kaikki äidistäni. Almodovarin elokuvaklassikkoon perustuva näytelmä, ylistyslaulu äideille ja naisten voimalle. Pääosissa Annika Poijärvi ja Katariina Kaitue. Ilm. ja maksu 49 € 21.09. mennessä. Viite 8235.
LA 31.10. klo 19.00 Kansallisteatterin suuri näyttämö: Hitler ja Blondi.  Pääosassa Seela Sella. Ilm. ja maksu 49 € 29.09. mennessä. Viite 8248.

MARRASKUU
MA 02.11 klo 14.00 opastettu kierros musiikkimuseo Famessa. Kauppakeskus Tripla, Fredrikanterassi 5A, 3. krs., Pasila. Museokortti käy, muilta maksu 15 € paikan päällä.

TI 10.11 klo 13.00 keväältä siirtynyt Hotelli- ja ravintolamuseoon tutustuminen. Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, 00180 Helsinki. Maksu 25 €. Viite 8167.

PE 20.11 klo 15.00 Didrichsenin museo: Vincent van Goghin näyttelyn opastettu kierros. Museokortti käy, mutta kortittomat, myös yli 75 v. joutuvat maksamaan 14 €.  Maksu paikan päällä.  Osoite Kuusilahdenkuja 1, 0034 Helsinki.

SU 29.11. klo 12.00 Aleksanterin teatteri: Kreivitär Amalien draamakierros. Esitys siirtynyt keväältä.  Liput jaetaan ½ tuntia ennen esitystä lipun ostaneille.

JOULUKUU
MA 07.12. klo 19.00 Helsingin kaupunginteatterin pieni näyttämö: Stalinin suloinen ruoska. Esitys siirtynyt keväältä. Liput myyty ja maksettu keväällä.

TO 10.12. klo 19:00 Svenska Teatern: musikaali Maija Poppanen, Maijan lentoa Lontoon kattojen yllä. Ilm. ja maksu 82 €   23.10. mennessä. Viite 8264.

VUOSI 2021 ENNAKKOTIETOA:

TAMMIKUU 2021
KE 06.01.21 klo 14:00 Finlandiatalo: Strauss-konsertti. Ilmoittautumiset ja maksu 68 € 27.10. mennessä. Viite 8277.
HELMIKUU 2021

PE 26.02 klo 15.00 Savoy-teatteri: Tulen Tango.

Angelika Klas ja Kotaja Quintet, unohtumaton konsertti-ilta rakastetuimpien tangojen parissa. Ilmoittautumiset ja maksu 28 € 15.1.2021 mennessä.
Viite 8251

.