Matkat ja retket

MATKAT, MUSEOT, NÄYTTELYT JA TEATTERIT SEKÄ TUTUSTUMISKÄYNNIT

Ilmoittautumiset matkavastaava Pirkko Sirolalle puhelimitse 050 546 8170 tai sähköpostilla toolonseniorit.matka@gmail.com. Matkojen ja tapahtumien osallistumismaksut ja liput maksetaan OmaSp matkatilille: FI87 4108 0012 8064 05 ohjelmassa mainittuun eräpäivään mennessä käyttäen tapahtuman omaa viitenumeroa. Maksullisiin tilaisuuksiin on aina sitova ilmoittautuminen.
Ilmoitusajan jälkeen emme voi enää ottaa peruutuksia vastaan, koska varatut liput on jo lunastettu. Jos olet varannut ja maksanut lipun, yhdistys ei voi korvata maksettuja lippuja. Voit itse myydä varaamasi lipun muualle. Tieto tilalle tulevasta henkilöstä on ilmoitettava matkavastaavalle silloin, kun tapahtumaan mennään yhteiskuljetuksella. Jos et pääse mukaan, vaikka olet ilmoittautunut, ilmoita heti poisjäämisestä. Voimme silloin osoittaa jo varatun paikan toiselle henkilölle. Varatut liput jaetaan ensisijaisesti jäsentilaisuuksissa. Muista pyytää ostamasi liput. Loput liput jaetaan ½ tuntia ennen kyseisen esityksen alkua. Jokaisella tulee olla oma voimassa oleva matkavakuutus. Yhdistyksellämme ei ole ryhmävakuutusta. Yhdistys ei voi korvata sairastumisesta tai muusta syystä peruttua matkaa.

TAMMIKUU
Maksut: Matkatilin numero on: FI87 4108 0012 8064 05 OmaSp.

LA 06.01. k lo 14.00 Oopperatalossa Loppiaiskonsertti. Liput myyty marraskuussa.
TO 11.01. k lo 15.15 Opastettu kierros, Sinebrychoffin museossa: Peder Balke Arktinen lumo. Ilmoittautuminen 8.1.24 mennessä. Maksu paikan päällä. Museokortti käy. Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh.0505468170.
TI 16.01. klo 15.00 Ateneum, Väriä ja valoa - impressionismin perintö. Ilmoittautuminen ja maksu 8 €. Viite 9454, maksu matkatilille 9.1 mennessä. Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmail.com
tai 0505468170.
MA 22.01. klo 15.00 Amos Anderssonin kotimuseoon tutustuminen. Kierros on ilmainen. Mukaan mahtuu 15 henkilöä. Ilmoittautumiset 12.1 mennessä Pirkko Sirolalle toolonseniorit.matka@gmail.com tai 0505468170

HELMIKUU
Maksut: matkatili FI87 4108 0012 8064 05 OmaSp.

TO 08.02. klo 18.30 Studio Pasila / Kaupunginteatteri: Veren häät, Federico Carcia Lorcan tragedianäytelmä ja Compañía Kaari & Roni Martinin espanjalais-romani-juutalais-suomalainen flamenco-orkesteri, Helsingin kaupunginteatterin tanssiryhmä. Ilmoittautumiset ja maksu 31 €,
11.01 mennessä, viite 9467 toolonseniorit.matka@gmail.com, puh. 0505468170 Pirkko Sirola.
PE 16.02. klo 12.00 Kansallisteatterin pienellä näyttämöllä Kurjet-näytelmä, joka kertoo tarinan Helmi ja Aino Krohnista sekä Aino Kallaksesta, lahjakkaista ja rohkeista kirjailijoista. Ilmoittautumiset ja maksu Eur 43,00 viite 9424, matkatilille 15.01 mennessä. Pirkko Sirola

MAALISKUU
Maksut: matkatili FI87 4108 0012 8064 05 OmaSp.

LA 09.03. klo 19.00 Kansallisteatterin Suuri näyttämö: Sofi Oksasen kantaesitys Mansikkapaikka, pelottavan ajankohtainen trilleri. Ilmoittautumiset ja maksu 55,00 €, viite 9412, matkatilille 09.02
mennessä. Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh 0505468170.
LA 16.03. klo 13.00 Kansallisteatteri Omapohja, Itäinen Teatterikuja 3 C. Sarvivälke, Arda Salaniemen monologi tutkii nuoren naisen itsetuhoisia ajatuksia ja olemassaolon mielekkyyttä. Näytelmä soljuu kevyen lyyrisenä ja toiveikkaan hymyn saattelemana eteenpäin. Ilmoittautumiset
ja maksu 31,00 €, viite 9438,15.2. mennessä matkatilille, Pirkko Sirola
toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh 0505468170.
SU 17.03. klo 14.00 Kansallisteatterissa Musta laatikko nro 21. Ilmoittautumiset ja maksu 37,00 €, viite 9470 matkatilille 15.2 mennessä, Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmaiI.com tai puh 0505468170.
TO 21.03. klo 19.00 Canzoni Di Napoli, napolilainen ilta Helsingin Lyceumklubilla, Rauhankatu 7 E 5. krs. Laulut esitetään Napolin murteella ja ennen esitystä tarinat kerrotaan suomeksi. Sisään pääsee klo 18.00 alkaen. Paikassa on Salonkibuffet. Mukaan mahtuu 20 henkilöä.
Ilmoittautumiset ja maksu 35 €, viite 9483, matkatilille 1.3. mennessä. Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh 0505468170.

HUHTIKUU
Maksut: matkatili FI87 4108 0012 8064 05 OmaSp.

TO 04.04. Lähtöaika ilmoitetaan myöhemmin: Matka Tampereelle, Tampereen teatterissa klo 14.30 Piaf, laulunäytelmä Edit Piafin elämäntarinasta. Tapahtumasta lisää tietoa tulossa. Viite 9441.

Pe 12.04. klo 14.00 Avoimet ovet, Erottajankatu 5, Rautavaara ihminen ja ikoni-monologi, jossa kuullaan Rautavaaran
rakastettuja kappaleita. Mikä teki Rautavaarasta persoonan, miten Rintamaradio teki hänestä tähden. Kuinka hänestä
tuli Tapsa, koko kansan reissumies. Ilmoittautumiset ja maksu 29.2.mennessä toolonseniorit.matka@gmail.com tai
Pirkko Sirola 0505468170. Hinta 26 eur, maksuviite 9522.

LA 20.04. klo 13.00 Kaupunginteatteri Areenassa Forever Young -esitys. Areena-näyttämö muuttuu palvelutaloksi ja Kaupunginteatterin näyttelijät viettävät päiviään tiukan hoitajan tarkkailussa. Maksu 31,00 €, viite 9496 ja ilmoittautumiset 15.3 mennessä. Pirkko Sirola toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh 0505468170.

24.4.2024 klo 18.00 Donnerin residenssi. Pohjoisranta 12 A 2. nk Donnerintalo. Hinta 20 euroa, (max 25 henkilöä.)
Maksuviite 9535. TÄYNNÄ. Oppaana Rafael Donner, tapaaminen ulko-ovella.

TOUKOKUU
Maksut: matkatili FI87 4108 0012 8064 05 OmaSp.

LA 04.05. klo 13.00 Kansallisteatterin suuri näyttämö: Juhlat - ja elämää siinä sivussa. Komedia loputtomista ruuhkavuosista. Kolme sukupolvea juhlii hääpäivää, vappua, kolmekymppisiä. Maksu 49,00 €, viite 9506. ja ilmoittautuminen 2.4.mennessä. Pirkko Sirola
toolonseniorit.matka@gmail.com tai puh 0505468170.

MA 06.05 klo 12.00 alkaa kävely- sporttiviikko 19. Kohteet ilmoitetaan myöhemmin

KE 22.5.2024 klo 8.00 Kemiönsaarelle, lähtö Kisahallilta. Lahnajärvellä kahvitauko. Kemiönsaarelle saavumme noin klo
11.00. Paikallisopas Kemiön kivikirkolla. Labbnäsissä, Saaristolounas. Kiertoajelu Taalintehtaan ruukinkylässä.
Söderlångvigin kartanon iltapäivä kahvit. Paluumatkalle noin klo 17.00. Helsingissä noin klo 20.00. Hinta sisältää:
Matkan, aamu- ja iltapäiväkahvit, noutopöytälounas, Kemiönsaaren opastukset ja sisäänpääsymaksut. Hinta 120 e
Viite 9166. Maksu 20.4.2024 mennessä.