Retket

Pirkon matkassa

KEVÄÄN 2020 MATKAT, MUSEOT, NÄYTTELYT JA TEATTERIT SEKÄ TUTUSTUMISKÄYNNIT

Ilmoittautumiset matkavastaava Pirkko Sirolalle puhelimitse 050 546 8170, sähköpostilla: toolonseniorit.matka@gmail.com,
 tai Facebookissa.

Kaikki osallistumismaksut ja liput maksetaan tilille TKS ry/Matkatili FI75 1347 3000 4067 89 ohjelmassa mainittuun eräpäivään mennessä. Maksujen yhteydessä on käytettävä jokaiselle tapahtumalle annettua omaa viitenumeroa. Viitenumerot löytyvät kunkin tapahtumaselostuksen lopusta. Kaikkiin maksullisiin tilaisuuksiin on aina sitova ilmoittautuminen.

Ilmoitusajan jälkeen me emme voi enää ottaa peruutuksia vastaan, koska varatut liput on jo lunastettu. Jos olet varannut ja maksanut lipun, yhdistys ei voi korvata maksettuja lippuja.

Voit itse myydä varaamasi lipun toiselle henkilölle.. Tieto tilalle tulevasta henkilöstä on ilmoitettava matkavastaavalle silloin, kun tapahtumaan mennään yhteiskuljetuksella. Mikäli tiedät ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ettet pääse mukaan tilaisuuteen, johon olet ilmoittautunut, niin kerro heti poisjäämisestäsi. Voimme silloin osoittaa jo varatun paikan toiselle henkilölle. Konsertteihin ja teattereihin liput jaetaan ensisijaisesti jäsentilaisuuksien yhteydessä Töölön palvelukeskuksen tiloissa. Muistakaa pyytää ostamanne liput. Loput liput jaetaan ½ tuntia ennen kyseisen esityksen alkua.

Jokaisella tulee olla oma voimassa oleva matkavakuutus, koska yhdistyksellämme ei ole ryhmävakuutusta. Yhdistys ei voi korvata sairastumisesta tai muusta syystä peruttua matkaa.

Päivitetty 7.2.2020/rh